הרב הלל כהן מקייב: "התחושה היא של שגרה, רק התיירות התמעטה"

    מהדורת הבוקר No Comments on הרב הלל כהן מקייב: "התחושה היא של שגרה, רק התיירות התמעטה"

    הרב הלל כהן, מרבני קייב בשיחה עם 'קול חי': "הילדים שלי הולכים לחיידר בקייב כרגיל, רשתות השיווק מלאים, אבל אין התנפלות על המדפים. הכל מתנהל כסדרו, למעט שדות התעופה שמתרוקנים ותיירים שלא מגיעים"

    צילום: פלאש 90
    11:54
    05.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on משפחות פורום הגבורה חוסמים את הכניסה למשרד ראה"מ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הלל כהן, מרבני קייב ויו"ר איחוד הצלה באוקראינה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם על התחושות בקרב תושבי המדינה: "אני לא פרשן צבאי או מדיני. בימים אלו מתקשרים אלי מכל העולם ושואלים מה יהיה, את זה כנראה רק פוטין וזה שמנהל אותו, בורא עולם", פותח הרב כהן.

    לדבריו "לגבי התחושה ברחובות – הילדים שלי הולכים לבתי הספר בקייב כרגיל, החנויות מלאות אבל אין התנפלות המונית על מוצרים. גם חדרי הכושר, התחבורה הציבורית, הכל מתנהל כסדרו. עם זאת, התעופה הולכת ומתמעטת וכל תיירות החוץ. אלה שמתעסקים בתיירות אומרים שהיא ירדה לאפס".

    "בעורף אין שום דבר חריג", אומר הרב כהן. "גם לא היערכות, אולי זה מחדל, אני לא יודע אבל אנשים כאן אומרים שלא יהיה כלום ומקסימום הצבא הרוסי יכנס למזרח, לאזורים שיש שם מלחמה ממילא כבר מ-2014".

    עוד סיפר הרב כהן: "ישראלים עדיין מגיעים, אמריקאים כנראה מאוד ממושמעים וזה ירד במאה אחוז. יש כ-15 אלף ישראלים באוקראינה, מעטים חוזרים. אתמול על טיסת החילוץ היו 31 אנשים".

    הוא סיפר: ,הבוקר היה צריך להיות ברית לתינוק, המוהל מישראל – ומודיעים לי בארבע בבוקר שהוא החליט לא לטוס. תוך חצי שעה הוצאתי מהמיטה מוהל אחר מישראל שיגיע בטיסת בוקר".



    0 תגובות